יום ראשון, 22 באוקטובר 2017

פרגולות אלומיניום – האם הפרגולות האלו מומלצות בהשוואה לפרגולות אחרות?

כל מי שמעוניין להתקין פרגולה בבית או בעסק, יכול למצוא מספר סוגים של פרגולות, כשהשתיים הפופולאריות ביותר הן, פרגולות עץ ופרגולות אלומיניום. אלו נבדלות אחת מהשנייה לא רק בחומר אלא גם בעיצוב וכן במאפיינים השונים, אשר נובעים מעצם העובדה שהן מתבססות על חומרים שונים.

אף על פי שיש רבים הסבורים שפרגולת עץ היא הרבה יותר יפה ומרשימה מפרגולת אלומיניום, הרי זה ידוע שפרגולה אלומיניום נחשבת להרבה יותר מומלצת מפרגולת עץ ועל כן מרבית האנשים מעדיפים להשתמש בה. בפרט כשניתן להשתמש בחומרים דמוי עץ שמעניקים לפרגולה מראה כפרי, בדומה לזה של פרגולת עץ, אך שומרים על האיכות של פרגולה מאלומיניום.

לפני שנציג מספר נקודות שממחישות מדוע פרגולה מאלומיניום הרבה יותר מומלצת מפרגולות אחרות, חשוב לומר, אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של פרגולה מסוג זה, כולל פרגולה מתכווננת, פרגולה חשמלית, ועוד.



מאפיינים של פרגולה אלומיניום
פרגולה אלומניום עדיפה על פרגולות אחרות מכמה סיבות כפי שאנחנו יכולים לראות:

ראשית, היא עמידה יותר בתנאי מזג אוויר שונים. להבדיל מפרגולה עץ אשר בקיץ מתחממת ובחורף סופגת רטיבות, על כן מדי שנה יש צורך לחדש אותה, הרי שעשיית עבודות אלומיניום בתל אביב מחזיקות מעמד כל השנה בתנאים טובים. אין צורך לחדש או לשנות אותה.

שנית, להבדיל מפרגולות ברזל נניח, פרגולה מאלומיניום לא סופגת קורוזיה או חלודה. היא נשארת נקייה לאורך זמן ניכר.

שלוש, ניתן לתחזק אותה בקלות רבה, בין אם זה אומר לצבוע, לנקות או כל דבר אחר.

ארבע, אנחנו יכולים למצוא פרגולות אלומיניום בגדלים ובצורות שונות. בין אם מדובר בפרגולה תלויה, פרגולה על עמודים ועוד.

חמש, קל מאוד להתקין אותה וכאמור היא עמידה בכל תנאי מזג אוויר, מה שמלמד שהיא גם מחזיקה מעמד זמן רב.


לפני סיום חשוב לומר, רצוי מאוד לבחון את הפרגולה מהיבטים של מאפיינים וכן מהיבטים של עיצוב ורק לאחר מכן להחליט איזו פרגולה להתקין במרפסת, בגג, בחצר או בגינה. אתם יכולים גם לבחור האם תהיה זו פרגולה סגורה לגמרי או רק למחצה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה